Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 11:09:47 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/09093 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Kõrnumäe 
tee// Vahemetsa// Metsanurme küla, 11241 Kasemetsa-Kiisa tee// Adrametsa// 
Jõesilma põik 40// 42// 44// 8// Jõesilma roheala// Kasemetsa tee// 123// 
125// 127// Kuklase// Metsalangu// Proosa// Roodi// Salme// Vana-Karu// 
Viimsi metskond 278// Ülase// Männiku küla, Männiku tee 145// Roobuka küla, 
11244 Kiisa-Maidla tee// Allika-Jüri// Ardi// Jõekääru// Kuukivi// 
Metsanurga tee// 16// 21// Metsatuka// Silikaadi tee// Soonurme tee// 
Sprindi tee 13// Vanakaasiku// Tõdva küla// 11240 Tõdva-Hageri tee// 
Alliknõmme// Altmetsa// Kiisa alajaam// Nõmme// Ruusmäe// Tallinna-Rapla 
raudtee 690// 48// Vilepilli// Rapla maakond, Kohila vald, Aandu küla, 
Elektri// Põhjapiiri// Viigi// Viigi põik 2// 4// 6// Viigi tn 1// 3// Viigi 
tänav L1// Aespa alevik, Kapa vkt 136// 147// Kapa üldmaa// Piiri// Raasi// 
Raasi tee L4// Raasiaia// Raasimetsa// Raasipõllu// Hageri küla, 11220 
Kernu-Kohila tee// Kohila alev// Kiisa tee 2b// 4// 6// Kohila-Hageri 
kergtee L4// Piiriääre haljak// Piiriääre põik// Piiriääre tänav// Vabaduse 
tn 15d// Masti küla, 11245 Kiisa-Kohila tee// 12// 14// 5// Kõrre// 
Mastimetsa// Nõlva tn 5// Reesa// Serva tänav// Vilivere küla, tee// 
Allika-Mardi tee// 1// 11// 13// 3// 5// 7// 9// Joosepi// Kassi// 
Kotkasule// Lepiku// Matsimütsi// Otsavare// Sääse// Teeristi// Tõnise// 
Veeru (L185 Kiisa - Kohila 110 kV õhuliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teavitame Teid, kui riigile kuuluva 
puudutatud kinnistu volitatud asutust, et Saku Vallavalitsusele on esitatud 
projekteerimistingimuste taotlus 110 kV kõrgepingeliini L185 Kiisa – Kohila 
rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks Saku valla Tõdva külas, 
Kirdalu külas, Metsanurme külas ja Roobuka külas, mis on läbib riigile 
kuuluvat kinnistut. Saku Vallavalitsus on koostanud projekteerimistingimuste 
eelnõu, millega saate tutvuda ehitisregistris või soovi korral 
registriväliselt menetleja vahendusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26806814>  (menetlus nr: 
399514), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 04.12.2023 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister